
Kakovostno učenje/poučevanje tujih jezikov v zgodnjem obdobju temelji na razvojnih lastnostih otrok, kot so npr. radovednost, želja po učenju, potreba po sporazumevanju, pripravljenost in sposobnost posnemanja ter sposobnost izgovarjanja novih in neznanih glasov.
Namen učenja/poučevanja tujega jezika v prvem razredu je senzibilizacija za tuji jezik.
Učenci v prvem razredu razvijajo naslednje jezikovne cilje:
- poslušanje in slušno razumevanje,
- govorno sporočanje in sporazumevanje.
Pridobivanje tujega jezika poteka ob igralnih ter gibalnih dejavnostih.
Vsebine, ki jih obravnavamo pri pouku, ter izbrane učne metode in pristopi so prilagojeni s starostjo učencev in njihovo kratkotrajno pozornostjo ter so vezane na predmete 1. razreda. Pouk je organiziran konkretno, v situacijskih priložnostih in pogostem izmenjavanju krajših aktivnosti.
Neobvezni izbirni predmet angleščina je ocenjen v skladu s pravilnikom. Z opisnimi ocenami izrazimo, kako učenec napreduje glede na opredeljene cilje oziroma standarde znanja v učnem načrtu.