Izbrali smo aktivnost C: izvajanje obšolskih dejavnosti za mlade (npr. po metodologiji Junior Achievement Worldwide ali drugi metodologiji s področja spodbujanja ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti). Aktivnost je namenjena krepitvi kompetenc in pridobivanju konkretnih izkušenj ekip pri nadaljnjemu razvoju poslovnih idej, s katerimi se bodo prijavile na tekmovanje POPRI ali na sejem Junior Achievement. SPIRIT Slovenija zagotavlja usposabljanje za učitelje, ki vodijo obšolske dejavnosti, v okviru usposabljanja ZUIP ali Start-up vikenda za učitelje.
Termina usposabljanj sta predvidena v začetku šolskega leta 2023/2024.
Pričetek aktivnosti do najkasneje 13.10.2023 in zaključek aktivnosti do najkasneje 30.4.2024;
Vsaj eno ekipo, ki se bo s podjetniškim projektom prijavila na nacionalno tekmovanje na temo podjetništva za mlade (POPRI, Junior Achievement …).
Načrtovali in oblikovali bomo učne pripomočke, nakit, okraske ali predmetne za vsakdanjo rabo. Izrezali jih bomo z laserjem ali natisnili s 3D tiskalnikom. Skušali jih bomo tržiti v osnovnih šolah in širše, prek spleta, na raznih stojnicah in bazarjih. Naše aktivnosti bomo povezali tudi s tekmovanjem First Lego Liga, če bo tematika v prihodnji sezoni ustrezna. Predvidoma se bomo prijavili na tekmovanje POPRI in predstavili naše delo na sejmu Junior Achievement.
- iskanje novih idej/konceptov
- didaktične igre za osnovno šolo
- komplet za STEAM aktivnosti
- komplet za uporabo z LEGO
- komplet za uporabo z Micro:bit
- komplet za uporabo z Raspberry Pico
- nakit, dekoracija
- virtualne učilnice za različna predmetna področja
- oblikovanje poslovnih modelov
- nimamo izdelanega poslovnega načrta
- imamo pomanjkljivo izdelan stroškovnik
- nimamo raziskave trga
- izgradnjo prototipov (najosnovnejši sprejemljivi produkt)
- obstoječe izdelke bi nadgradili
- načrtovali in izdelali bi nove
- pičanje (predstavitev) poslovnega modela pred komisijo
- glede na zahteve projekta
- delo v teamu
- 3 timi po 5 učencev
Druga ideja je izdelava virtualnega sveta v igri Minecraft ali CoSpacesEdu ali drugega za uporabo v kombinaciji s 3D očali Oculus ali podobnimi. Izdelane svetove bi skušali tržiti v osnovnih in srednih šolah.
Sodelovalo bo 15 učencev v trajanju 50 ur. V obsegu 8 ur bo sodeloval tudi zunanji mentor.