Razvojna naloga: Ustvarjanje učnih okolij za 21. stoletje
Razvojno nalogo je vodil Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Kaj je šola pridobila oz. kako smo lahko te veščine uporabili pri pouku:
- Učitelji smo razvijali formativno spremljanje, ki smo ga lahko in ga še vpeljujemo v pouk.
- Vključevali smo in vključujemo učence v sooblikovanje učnega procesa (namenov učenja, kriterijev uspešnosti, osebnih ciljev, zastavljanje vprašanj, samovrednotenje, vrstniško vrednotenje itd.), kar vodi k aktivnejši vlogi učencev ter h kakovostnemu in trajnejšemu znanju.
- Poglobili smo se v to, da vidimo in slišimo vsakega učenca, spodbujamo medsebojno sodelovanje ter želimo s tem izboljšati njihovo motivacijo (za učenje).
- Razvojna naloga nas je usmerjala v to, kako ustvariti učno okolje, v katerem se vsi učenci počutijo sprejete, vključene in lahko razvijajo svoje potenciale.
V času trajanja tri letnega projekta smo kot 6-članski tim aktivno sodelovale, spremljale in pridobile kar nekaj pozitivnih izkušenj. Ker pa je bilo prvo leto v znamenju korone in dela na daljavo, smo v tistem času pogrešale konkretnejše sodelovanje s strani Zavoda – več srečanj, povratnih informacij in usmerjenega vodenja s strani Zavoda.