vodja: Melita Golob
CILJI PREDMETA
Vsi vemo, da danes enojezičnost ni več norma v odprtih družbenih okoljih. Tuji jeziki dobivajo vlogo obveznih predmetov v najzgodnejšem obdobju. Otroci so radovedni , željni učenja, pripravljeni na posnemanje in sporočanje neznanih glasov. Otroci si pridobivajo pozitiven odnos do tujih jezikov. V šolskem letu je v posameznih razredih učenju angleščine namenjenih 70 ur, to je 2 uri tedensko. V 2. razredu je potrebno razvijati slušno razumevanje in govorno sporočanje. V 3. razredu vse to nadgradimo še z branjem in bralnim razumevanjem ter s pisnim sporočanjem proti koncu drugega polletja.
SLUŠNO RAZUMEVANJE:
- Razumevanje navodil, idej, besedišča;
- Zaznavanje preprostih jezikovnih struktur (pozdravi);
- Pridobivanje spretnosti slušnega in vidnega razločevanja (poslušanje z gledanjem);
- Spoznavanje vljudnostnih dogovorov;
- Spoznavanje pesmic, iger, izštevank v tujem jeziku.
GOVORNO SPOROČANJE:
- Uporaba besedišča;
- Razumljiva izgovorjava, intonacija;
- Uporaba jezika v novih situacijah ( petje pesmi, poimenovanje in naštevanje ob slikah, kratki opisi).
BRANJE IN BRALNO RAZUMEVANJE:
- Predopismenjevalne in opismenjevalne spretnosti/zmožnosti ter zanimanje za branje;
- Tehnika branja (glasno berejo besede, enostavčne povedi in kratka preprosta besedila v ciljnem jeziku);
- Osnovne bralne strategije (razumevanje posameznih besed, fraz, preprostih povedi v ciljnem jeziku;
PISNO SPOROČANJE:
- Spoznavanje osnovnih načel za zapisovanje v tujem jeziku in razmerij med glasovi in zapisom;
- Spoznavanje/ozaveščanje razlik in podobnosti med pisavo tujega in učnega jezika;
- Zapis kratkih besednih zamisli, seznamov in (so)ustvarjanje preprostih pisnih besedil v tujem jeziku.
Imamo predlagane vsebine, ki naj bi jih otroci usvojili v šolskem letu in te so povezane s predmetnimi vsebinami pouka v drugem oz. tretjem razredu. Otroci so v 2. r. opisno ocenjeni , v 3. r. pa s številčno oceno.