• 02 88 79 572
  • info@osradlje.si

Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor

Razvojna naloga: Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor

Razvojno nalogo vodi: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Kaj je šola pridobila oz. kako lahko te veščine uporabljamo pri pouku:

  • Trudimo se uvajati spremembe na področju učenja in poučevanja (spodbujamo samostojnost in samoiniciativnost učencev; trudimo se zagotavljati ustrezno zahtevne izzive in dejavnosti; uveljavljamo več izkustvenega učenja z odkrivanjem in raziskovanjem ter ozaveščamo pomen uravnavanja čustev za učinkovito učenje).
  • S pomočjo razvojne naloge se trudimo poudariti pomen fizičnega, socialnega, izvenšolskega, vseživljenjskega, družbenega in sodelovalnega učenja.
  • Zavzemamo se za spremembe na ravni mišljenja, čustvovanja in delovanja učiteljev, ravnateljev, učencev in staršev.
  • Posamezniku se trudimo pomagati najti svoj prostor v svetu, ki ga uči kakovostno živeti in sobivati z drugimi.
  • Razvijati želimo šolsko prakso, ki bo v kar največji meri upoštevala individualne potrebe, posebnosti, zmožnosti … učenca, ki temelji na formativnem  spremljanju, s katerim zagotavljamo optimalen razvoj ter učno uspešnost vsakega učenca (posodobitev didaktike pouka).
  • Želimo videti in slišati vsakega učenca, spodbujati medsebojno sodelovanje ter s tem izboljšati njihovo motivacijo (za učenje) in soudeleženost pri razvoju vključujoče šole.
  • Ustvariti želimo učno okolje, v katerem se bodo učenci počutili varne, sprejete, vključene in bodo lahko razvijali svoje potenciale.

 

Skip to content