Razvojna naloga: Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor
Razvojno nalogo vodi: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Kaj je šola pridobila oz. kako lahko te veščine uporabljamo pri pouku:
- Trudimo se uvajati spremembe na področju učenja in poučevanja (spodbujamo samostojnost in samoiniciativnost učencev; trudimo se zagotavljati ustrezno zahtevne izzive in dejavnosti; uveljavljamo več izkustvenega učenja z odkrivanjem in raziskovanjem ter ozaveščamo pomen uravnavanja čustev za učinkovito učenje).
- S pomočjo razvojne naloge se trudimo poudariti pomen fizičnega, socialnega, izvenšolskega, vseživljenjskega, družbenega in sodelovalnega učenja.
- Zavzemamo se za spremembe na ravni mišljenja, čustvovanja in delovanja učiteljev, ravnateljev, učencev in staršev.
- Posamezniku se trudimo pomagati najti svoj prostor v svetu, ki ga uči kakovostno živeti in sobivati z drugimi.
- Razvijati želimo šolsko prakso, ki bo v kar največji meri upoštevala individualne potrebe, posebnosti, zmožnosti … učenca, ki temelji na formativnem spremljanju, s katerim zagotavljamo optimalen razvoj ter učno uspešnost vsakega učenca (posodobitev didaktike pouka).
- Želimo videti in slišati vsakega učenca, spodbujati medsebojno sodelovanje ter s tem izboljšati njihovo motivacijo (za učenje) in soudeleženost pri razvoju vključujoče šole.
- Ustvariti želimo učno okolje, v katerem se bodo učenci počutili varne, sprejete, vključene in bodo lahko razvijali svoje potenciale.